17 de juliol 2009

El forn Mistral: per una tarda dolça

En un d'aquests dies en que estàs pel centre i ja has passejat amunt i avall del Portal de l'Àngel, has entrat en totes les tendes i has admirat totes les estàtues de la Rambla, ET MEREIXES UN DESCANS.

A prop de la plaça Universitat està el forn Mistral, un lloc on tenen una bona varietat de rebosteria, però sobretot cal destacar els millors croissants que haureu tastat mai, tant de xocolata com tradicionals, a més a més si no teniu molta gana també tenen la versió mini que són igual de bons. L'única pega és que no tenen lloc per seure, però ¡que carai!, amb les calories que ens fotrem, paga la pena cremar-les anant cap a la plaça Universitat i prendre la fresca allà.

Així que ja sabeu, aneu al forn Mistral per menjar un croissant genial!

Adreça: Ronda de Sant Antoni núm. 96
Telf.: 93-301.80.37

5 comentaris:

  1. siiiiiiiiiii!!!
    La Carme sempre em portava croissanets de chocolata... quan li quedaven, jajajaja, però jo mai havia passat pel forn mistral fins aquest nadal mentre compràvem regals amb els meus pares. Vaig cridat "mistraaaaaaaaaaal!!!!" i el meu pare i jo ens vam ficar tot flipats per treure berenar per tots.
    Ara sempre q van pel centre em porten croissanets per mi sola :D.

    ResponElimina
  2. Ayer hice ti, por primera vez desde que herede vuestro horario! I merendamos crusanitos de chocolate de hecho los crusanitos de chocolate de la foto...jeje
    Me gusta tu actitud colaboradora Vero!
    Un beso!!

    ResponElimina
  3. El forn Mistral sempre m'ha semblat un dels dos millors de Barcelona (juntament amb el Forn Boix). El Mistral té la botiga que dieu a la Ronda sant Antoni però també, al C/ Torres i Amat (just a la cantonada de darrere) te una altra botiga molt més gran amb la planta baixa i un pis superior per degustar els croissants acompanyats d'un bon cafè amb llet o el que sigui.
    L'altra cosa és que hauríeu d'intentar escriure sense faltes d'ortografia perquè fa perdre credibilitat al blog, gràcies.

    ResponElimina
  4. Bones Maria,
    Moltes gràcies pel comentari, per descobrir-nos l'altra tenda i també l'altre forn, ja provarem a veure que tal o si t'animes pots enviar el comentari a l'adreça de correu electrònic i el penjarem dient que és una aportació teva!
    En quan a les faltes, ja em perdonaràs però al ser de números no n'he vist cap de garrafal tot i així ja he passat el corrector amb el word, espero que no s'hagi colat cap, si és així les queixes a ell!jeje
    Benvinguda i esperem més aportacions teves!
    Gràcies!!

    ResponElimina
  5. Mmmmmm....mistraaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Envieu les vostres suggerències a: sortirbarcelona@gmail.com