10 de juliol 2009

Oh! Bevinguts, passeu, passeu!

Segur que algun cop us heu trobat pensant: - On anem avui? Nosaltres molt sovint. Amb aquest blog volem intentar aportar el nostre granet de sorra per evitar-vos aquest problema, PERÒ TAMBÉ QUE ENS L'EVITEU A NOSALTRES!
La unió fa la força, així que en aquest blog podreu penjar les vostres opinions sobre qualsevol lloc al que aneu i vulgueu recomanar: per dinar, sopar, prendre un cafè o sortir a prendre alguna cosa a la nit.
Entre tots trobar bons llocs és fàcil... i a partir d'ara sabem com!
Envieu-nos els suggeriments i crítiques dels vostres llocs preferits a: sortirbarcelona@gmail.com
Gràcies i fins aviat!
M&B

4 comentaris:

  1. uo!! i aquesta iniciativa d'on ha sortit??
    si em motivo puc col·laborar, veritat? XDDD, ja se m'acudirà alguna cosa.

    ResponElimina
  2. Evidentment! Para eso estamos! A més vaig llegir la teva crítica de Harry Potter i em va encantar! Així que motivat ràpid!

    Ens veiem demà bombonet!

    ResponElimina
  3. No sóc molt de sortir per Barcelona, però prometo pensar en llocs als quals hagi anat i enviar-vos la meva crítica! I seguir les vostres recomanacions, evidentment.

    ResponElimina
  4. Mi estimada veronica, por supuestisimo que puedes colaborar de hecho te animo a que lo hagas y a que te motives rapido, de hecho te exijo que lo hagas y que te motives rapido "mai fren"! :P
    I a tu Anna Rosa no et conec gaire, aixi que simplement t'animo a que també colaboris!jeje
    Un peto a les 2!!

    ResponElimina

Envieu les vostres suggerències a: sortirbarcelona@gmail.com